Etichete

duminică, 18 iulie 2010

Excursie in Kos

In spate e coasta Turciei..

In drun spre Nisyros( O insula vulcanica in apropiere de insula Kos,cam la o ora de mers cu vaporul

Una din piscinele Hotelului

La terme

Langa cerul care nu ne-a aratat nici un nor

Marea limpete ca lacrima , dar plina de pietre.
In spate se vede coasta Turciei.
Informatii generale:
Insula Koa este o insula maricica , a treia din grupajul dodecanese(doisprezece insule)Are 285 de km patrati( cu aproximatie).
Noi am stat in statiunea Agios Focus(AGIOS FOCAS) .Am merg doua familii
Si am stat la Sentido Michelangelo (www.michelangelo.gr)
Macarea:
Am mancat Ghiros,Calamari,Srimsi si multe alte lucruri care nici macar nu stiu ce sunt.Mancarea este extrejm de buna, ti se topeste in gura.Noi am mancat Dimineata si seara la hotel, iar la pranz la tevernele din oras.
Distractia:
Prima zi : Am ajuns,batea vantul ,dar cerul era senin si soarele incalzea roca pe care sareau niste capre , parca uitate de vreme. In drum spre hotel ne uitam la peisajul unscat pe care ni-l oferea insula.Hotelul Era la inceput asa cum am crezut, caci imi inchipuiam ca nu va fi ca in Turcia...dar pe masura ce paseam neincrezatoare am descoperit un paradis mediteranean.
A doua zi: Ne-am sculat la 7 , la 8 eram la masa si la 10 deja inottand in marea precum in cristal. Vedeam perti toar uitandu-ma in jos.Nici macar o alga , doar pietre de care valurile se izbeau cu cruzime.
A treia zi : putin parliti am mers la terme,frumos linistit nulti nemti si rusi, apoi seara la o plimbare pe plaja ca sa vedem apusul.
A partra zi: Am mers la o seara greceasca unde am vazut dansuri si amavut partede mancare traditionala.
A cincea zi : Am fost in Orasul principal, in Kos,Unde am vazut ruinele orasului antic, iar parinti au plecat la primul spital din lume,(Am omis ca in Kos s-a nascut Hipocrate)
A sasea zi: Datorita fratelui meu am inceercat ceva nou snorkleing(scufundari).
A fost intredevar o experienta unica eu am mers doar pana la 10 metri. Mi-a fost frica sa merg mai departe. Am vazut multi pesti si am vazut "o padrure" de alge.
A saptea zi: Uitema zi. In drum spre casa am facut o escala pe insula Santorini.
Concluzii:
O excursie frumoasa, relaxanta si placut. Va recomand cu placere insula Kos, pe mine m-a impresionat in mod placut...